Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Колір та відтінок виробу може відрізнятись від реального. Комплектація товару може бути змінена виробником без повідомлення. Повернення та обмін товарів: 1) Категорії товарів, які можна повернути або обміняти – всі категорії на нашому сайті підлягають обміну (Ви можете зробити обмін товару або повернути його у строк 14 днів після його придбання) Належної якості: 2) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості - Якщо Ви хочете повернути товар або обміняти його, то в такому випадку попередньо просимо зв'язатися з нашим менеджером за будь-яким номером телефону, який вказаний на нашому сайті. Для уточнення всієї інформації щодо купленого товару та подальших дій щодо повернення або обміну. Неналежної якості: 3) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості - Ви можете здійснити повернення або обмін товару у строки 14 днів після його отримання. Для того, щоб зробити повернення або обмін товару просимо попередньо зв'язатися з нашим менеджером за будь-яким номером телефону який вказаний на нашому сайті Для уточнення всієї інформації щодо купленого товару та подальших дій щодо повернення або обміну. 4) Фізичне місце розташування, де можна зробити повернення та обмін товару: площа Юрія Кононенка 1, Харківська область, Індекс: 62416, Харків, Україна Повернення коштів відбувається протягом 3х робочих днів із дня прибуття товару назад у магазин. Повернення коштів відбувається на картку клієнта. Зворотня доставка товарів здійснюється з допомогою покупця за тарифами служби доставки. Інформація про товар неналежної якості: Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування; Збережено всі ярлики та заводське маркування; Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Інформація про товар неналежної якості: Якщо Вам попався товар неналежної якості та на ньому є брак, сколи подряпини в такому разі наш магазин «Dakar» здійснює обмін такого товару протягом 14 днів з моменту його покупки. Всі витрати на доставку такого товару назад до нас у магазин ми беремо на себе доставку оплачує магазин «Dakar». Коли товар приходить до нас в магазин протягом 3 днів з моменту його отримання ми відправляємо Вам новий
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.