Продавець "Dakar" - інтернет-магазин автомобільних аксесуарів розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2488 відгуків
promo_banner
Кошик
Multitronics VG1031GPL маршрутний комп'ютер із підтримкою протоколу CAN

Multitronics VG1031GPL маршрутний комп'ютер із підтримкою протоколу CAN

  • Немає в наявності
  • Код: VG1031GPL

3 380 ₴

+380 (66) 772-36-69
Юрій
  • +380 (68) 193-42-42
    Юрій
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Multitronics VG1031GPL маршрутний комп'ютер із підтримкою протоколу CANMultitronics VG1031GPL маршрутний комп'ютер із підтримкою протоколу CAN
3 380 ₴
Немає в наявності
+380 (66) 772-36-69
Юрій
  • +380 (68) 193-42-42
    Юрій
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Вперше на ринку — бортовий комп'ютер із підтримкою протоколу CAN!

Новий потужний бортовий комп'ютер Multitronics VG1031GPL призначений для встановлення на інжекторні, дизельні (з підтримкою протоколу діагностики OBD-2) іномарки і вітчизняні автомобілі. Робота приладу можлива як із блоками керування (ЕБУ) різних машин, так і безпосередньо від датчика швидкості та форсунки, що робить МК універсальним для встановлення.

Multitronics VG1031GPL пропонує користувачеві понад 190 функцій, має морозостійкий швидкодійний графічний дисплей підвищеної контрастності жовтого або синього кольору та може виробляти діагностику великої кількості машин. Застосування нового 16-розрядного процесора робить роботу МК найбільш точною та швидкою.

Використання унікальної функції контролю якості палива дасть змогу стежити за справністю систем автомобіля й вибирати якісне паливо.

До цього бортового комп'ютера можна під'єднати до 2-х парктроніків Multitronics (рекомендована версія 3.0 вперед і назад).

 

Відмітність маршрутного бортового комп'ютера Multitronics VG1031GPL від VG1031UPL:

  1. у VG1031GPL застосовується морозостійкий швидкодійний графічний дисплей підвищеної контрастності синього або жовтого кольору. Унікальна відмітна риса цього дисплея в тому, що за чудового контрасту та читаності на сонці, не порівнянному з іншими дисплеями, у нічний час такий дисплей не сліпить очі.
  2. у VG1031GPL можливе відтворення миттєвих параметрів графіками. У цьому режимі на екран виводиться середнє значення цього параметра й графік його зміни.
  3. Наявність функції самопісця ("чорний ящик") — графік зміни миттєвих параметрів записується в пам'ять приладу й надалі може бути проаналізований на стоянці за останні 38 відрахунків. Приклад: під час встановлення оновлення графіків у період 2 сек. можна на стоянці переглянути зміну швидкості за останні 76 сек. (38 х 2).
  4. Наявність дисплея користувача 4  — одночасне відтворення 12 параметрів.

Основні особливості маршрутного комп'ютера VG1031GPL:

Конструкція:

1. Кріплення на лобове скло або приладову панель автомобіля — не потрібне демонтаж складників інтер'єру а/м.

2. Нульовий рівень вібрації.

3. Можливість під'єднання МК тільки колодкою діагностики — легке встановлення.

4. Можливість під'єднання датчика швидкості та форсунки.

5. Графічний OEL-дисплей підвищеної контрастності та морозостійкості з діагоналлю 55 мм.

 

Діагностика та попередження:

6. Підтримка найбільшої кількості оригінальних протоколів іномарок! (Навіть 40 протоколів)

7. Проговарювання несправності відразу після її виникнення (розшифрування кодів помилок).

8. Читання і скидання кодів помилок (під час роботи з ЕБУ).

9. Голосовий супровід назв і значень усіх параметрів і режимів.

10. Голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.

11. Промова кількості залитого палива під час заправляння.

 Функціональність:

12. Новий потужний 16-розрядний процесор.

13. Понад 200 функцій.

14. Перегляд миттєвих параметрів у цифровому/лінійному/графічному виде.

15. 6 параметрів на дисплеї одночасно (мультидисплей).

16. 3 програмовні мультидисплеї користувача.

17. Зміна 6 параметрів одним дотиком.

18. 6 або 12 параметрів на екрані одночасно.

19. Журнал поїздок.

20. Самописець із функцією "Зворотний відлік".

21. Контроль за якістю палива (роздільна здатність 0,1%).

22. Режим СТО.

23. Автоматичний розрахунок поправних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива.

24. Розрахунок часу до ТО — кілометри/час.

25. Сповіщення про невимкнені габарити.

26. Автоматичне регулювання яскравості день/ніч.

27. Можливість під'єднання двох парктроніків Multitronics (версія 3) — вперед і назад.

28. Можливість самостійного оновлення ПЗ через інтернет.

 

 

Опис Дисплея користувача 4

Р/мг — миттєва витрата на 100 км або на годину

Р/серед — середня витрата на 100 км за поїздку

Обор — оберти двигуна

Шлях — шлях за поїздку

Вр/поїзд — час у поїздці

Напр — напруга бортової мережі

Тож — температура охолоджувальної рідини

Б/поїзд — загальна витрата палива за поїздку (бензин за поїздку)

ТВ-сувор — температура повітря

Скор — поточна швидкість

Бак — залишок палива в баку

Прогна — прогноз пробігу на залишку палива в баку

Маршрутний бортовий комп'ютер підтримує найбільше число оригінальних протоколів іномарок. Відмінність роботи за оригінальним протоколом від роботи за протоколом OBD-2

  1. Легке під'єднання — всі параметри зчитуються з лінії діагностики автомобіля.
  2. Відсуття додаткових під'єднань — часто за оригінальним протоколом можливе зчитувати залишок палива в баку, що дає змогу відмовитися від під'єднання додаткових дротів.
  3. Швидкість роботи — часто обмін за протоколом OBD-2 відбувається з повільною швидкістю (деякі параметри можуть оновлюватися з частотою 1 раз за кілька секунд). Під час роботи за оригінальним протоколом швидкість читання кожного параметра становить кілька разів на секунду.
  4. Робота з великою кількістю автомобілів — зазвичай за оригінальним протоколом діагностики працюють усі автомобілі цього виробника, тоді як на машинах однієї й тієї ж марки протоколи OBD-2 можуть бути різними або взагалі немає.
  5. Робота з машинами, що не підтримують OBD-2 — багато виробників вимикає підтримку протоколу OBD-2 в машинах для певних ринків збуту. У цьому разі робота універсальних приладів стає неможлива, тоді як за оригінальним протоколом машини надалі працюють. Приклад — автомобілі Nissan для ринку Росії.

Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics VG1031GPL може функціонувати в трьох різних режимах роботи.

1. Універсальний режим

В універсальному режимі роботи МК використовує під'єднання до датчика швидкості та до будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів і аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує низку додаткових путевих і сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу.
Для розрахунку параметрів у Універсальному режимі роботи МК не має обміну за К-лінією діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому разі, якщо МК не підтримує роботу з К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
У Універсальному режимі роботи доступна найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів "PARAM" — 2 шт., на відміну від режимів роботи за К-Лінією, де таких дисплеїв — 3 шт.

2. Нєпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля

У цьому режимі користувач має використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким має працювати прилад по К- лінії. Відповідно до обраного користувачем типу ЕБУ МК організує обмін через К-лінію діагностики. Під час періодичного обміну МК запрошує в ЕБУ низку параметрів, які після відповідного оброблення виводяться на дисплей приладу.

Використовуючи протокол обміну через К-лінії діагностики, функціональні можливості МК істотно розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних у Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря й ін., а також отримує можливість виробляти сушіння свічок запалювання, коригувати температуру ввімкнення вентилятора охолодження двигуна тощо. Використання К-лінії дає можливість зчитування, розшифрування та скидання кодів помилок.

Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики відбувається аналогічно Універсальному режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).

Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї "PARAM" (ДИСПЛЕЇ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ 1.2,3). Вид Дисплеїв Середніх параметрів, Техобслуговування та Дисплеїв Установлення змінюватимуться користувачем не можуть.

3. Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 ( ISO 9141/ ISO 14230, SAE J1850 VPW, ISO 15765-4 CAN )

Багато автомобілі та вантажівки малої вантажопідійманості, вироблені для продажу в Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II. Про підтримку цього протоколу дивіться в розділі діагностики інструкції на Ваш а/м, а також читайте в застосунок до інструкції.

Діагностичний роз'єм зазвичай розташований у межах 1 метра від кермової колонки, для доступу до нього зазвичай не потрібно розбирання панелей або демонтажу обладнання.

Далеко не всі автомобілі, на яких встановлено 16-контактний діагностичний роз'єм, задовольняють вимоги OBD2/EOBD і підтримують обмін із діагностичними сканерами за стандартними протоколами. Правила прості. Якщо автомобіль зроблений для Америки, то 1996 року й пізніше, він зобов'язаний задовольняти вимоги OBD2. Якщо автомобіль зроблений для Європи, 2001 року й пізніше, він має підкорятися вимогам EOBD. Не важливо — хто створив автомобіль, важливо саме для якого ринку збуту він зроблений.

Основні
СтанНовий
  • Ціна: 3 380 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner