Multitronics VC731 — маршрутний бортовий комп'ютер з TFT дисплеєм, підсвіткою RGB
Кольоровий дисплей
Кольоровий TFT дисплей 2.4" роздільною здатністю 320х240 і робочою температурою від -20 градусів. Колірне оформлення дисплеїв може бути налаштоване користувачем індивідуально (за RGB каналами). Чотири попередньо встановлені колірні схеми зі швидким перемиканням.
Мультидисплеї
До 35 дисплеїв х 1 параметр, 6 настроюваних дисплеїв х 4 параметри, 4 настроюваних дисплеї х 7 параметрів, 3 настроюваних дисплеїв х 9 параметрів, 8 графічних настроюваних дисплеїв х 2 (або 1) параметр, 8 стрілкових настроюваних дисплеїв х 2 параметра, 7 дисплеїв середніх параметрів х 7 параметрів, 2 дисплеї парктроніка, 4 гарячі меню х 10 функцій.
32-розрядний процесор
Потужний 32-розрядний процесор забезпечує більшу точність і швидкість роботи.
Універсальне кріплення
Бортовий комп'ютер може бути легко встановлений на лобове скло або парприз ("торпедо") автомобіля. Кріплення дає змогу оргегулювати прилад у 2 площинах і забезпечить нульовий рівень вібрації.
Підтримка протоколів
Бортовий комп'ютер підтримує найбільшу кількість універсальних і оригінальних протоколів діагностики автомобілів. Це дає змогу встановити його практично на будь-який автомобіль. Навіть якщо протокол діагностики автомобіля не підтримується, завжди можна під'єднатися до датчика швидкості та форсунку та залучити більшість функцій.
Легке встановлення
Можливість під'єднання бортового комп'ютера тільки до колодки діагностики автомобіля (для більшості автомобілів).
Під'єднання до 2 паркових радарів
Бортовий комп'ютер дає змогу під'єднати до 2 паркових радарів Multitronics одночасно (спереду та ззаду) (рекомендується Multitronics PU-4TC).
Вбудований голосовий синтезатор
Голосовий супровід режимів, усіх параметрів, проговарювання їх числових значень, 21 голосове попередження про пригоди та виходи за межі установок.
Проговарювання несправності відразу під час її виникнення
У разі виникнення помилки в ЕБУ автомобіля бортовий комп'ютер не тільки попередить про факт її виникнення, а й прокаже код помилки та її розшифрування. Отже, водій відразу ж буде знати, чи варто усувати причину помилки негайно або можна продовжити рух.
Повністю новий програмний інтерфейс
"Гіряче меню" (швидкий виклик "Улюблені функцій")
"Гіряче меню" дають змогу здійснити швидкий доступ до функцій, розташованих у "Дісплеї установок". Користувач може на свій розсуд налаштувати склад "Гірячих меню" (до 10 функцій кожне) і натисненням лише однієї кнопки викликати список функцій і налаштувань, що є в різних місцях "Дісплея установок". Є чотири незалежні "Гірячі меню" для дисплеїв Параметри, Середні, Таксометр і Парківка.
Журнали подорожей і заправок
Журнали середніх параметрів на 20 поїздок і 20 заправок.
"Зворотний відлік"
На екрані комп'ютера можливе одночасне відтворення до двох графіків миттєвих параметрів. За допомогою функції "Зворотний відлік" можна переміщатися за графіками (за осі часу, 259 відрахунків) і визначати середні значення параметрів у "прочому часі", а також порівнювати їх між собою.
"Контроль якості палива"
З високою точністю відстежується зміна витрати палива або тривалості впорскування. У разі зміни виводиться попередження й числове значення погіршення/покращення якості палива (у відсотках до еталона).
“Эконометр”
Дає змогу встановлювати значення пробігу на залишку палива в баку та контролювати стиль поїздки (витрата палива). На підставі встановленого пробігу, середньої швидкості та розрахунку палива, економетр вказує час прибуття та відхилення від встановленого пробігу.
"Габарити"
Бортовий комп'ютер попередить як про невмикне сяйво під час початку поїздки, так і про невимкнені габарити після закінчення поїздки.
Оновлення через інтернет
Бортовий комп'ютер підтримує самостійне оновлення програмного забезпечення за допомогою вбудованого роз'єму mini-USB з можливістю запам'ятовування та перенесення параметрів у нові версії.
Збереження файлу конфігурації на ПК
Всі настроювання бортового комп'ютера можуть бути збережені в файл на ПК користувача — це дає змогу обмінюватися конфігураційними файлами між користувачами ідентичних автомобілів. Зробивши всі необхідні калібрування на одному автомобілі (калібрування витрати палива, швидкості, бака), готовий файл конфігурації можна передати іншим користувачам аналогічних машин.
Напруга живлення 9...16 В
Енергонезалежна пам'ять
Середній споживаний струм:
в робочому режимі не більш ніж 0,35 А
в черзі не більш ніж 0,03 А
Дискретність представлення інформації (залежить від протоколу):
- витрата палива 0,1 літра
- температура 1 °C
- оберти обертання двигуна 1...40 об/хв
- напруга АКБ 0,1 В
- напруга ДУТ 0,01 В
- швидкість 1 км/год
- відстань 0,1 км
- рівень палива в баку 1 літр
- відстань у режимі "пробіг до чергового техобслуговування" 1000 км
Робоча температура навколишнього повітря -20 °C...+45 °C
Температура транспортування і зберігання -40 °C...+60 °C
Вимоги до датчиків в універсальному режимі:
- датчик швидкості:
- форма сигналу прямокутна
— логічній нуль 0.0,5 В
- логічна одиниця 3,5...12 В
- форсунка:
- форма сигналу прямокутна
- полярність +/ -
- датчик рівня палива:
- опір 0...500 Ом
- напруга 0...15 В
- залежність будь-яка
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 4 170 ₴